Färger bestämda

Renoveringen är i full gång. Ska ner och fortsätta måla så fort jag ätit frukost och gjort mig i ordning. Vi har bestämt färger nu. Det blir "äggskal" på väggarna i hela lägenheten. Lättast så eftersom vi inte kommer på någon annan bra färg. Lätt at tmåla över sen om inte annat. Köksluckorna och kökslådorna blir svarta. Coolt va? ;P

Annars har jag inte mycket at berätta. Ska till frissan i morgon och lägga i lite mer ljusa slingor så jag kan tona det ljusbrunt någongång. Just ja, Carro och Daniel fick en liten Elvira i fredags. :) Har sett kort, hon är jättesöt. :)
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Åh, en liten bebis. Så mysigt. Då kan du börja öva ;-)



Svarta skåpluckor... blir inte det väldigt mörkt? Jag misstänker att ni kommer tröttna ganska snabbt, men det är ju bara att måla om i så fall. Äggskalsfärgade väggar blir ljust och snyggt. Så slipper ni också tänka på snedtaket :-)



Postat av: caroline

gött ni bestämde er om hur ni skulle måla, låter jättefint :)

2008-06-04 @ 10:09:58
URL: http://www.metrobloggen.se/carropower
Postat av: Birgitta

Tror det blir skitsnyggt!!



Valpen gick på 12.000 kr.(Tur att det inte är jag som betalar). Då är den vaccinerad, reggad i SKK, veterinärbesiktigad, chippad, veterinärbesiktad och precis allt.

2008-06-04 @ 11:03:08
URL: http://chessie.blogg.se/
Postat av: Jannike

Låter som lägenheten kommer bli fin! Älskar svarta skåpsluckor! :D

2008-06-05 @ 19:36:44
URL: http://iingensoldat.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Tja, det blir en hel del glädje också :-). Hon är rolig i sina krumbukter.

2008-06-06 @ 17:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback