Katastrofdagen är här

Då har den hemska jobbdagen kommit som betyder att jag missar Sverige-matchen ikväll. Och som om inte det vore nog så kommer jag missa större delen av första halvlek mot Spanien på lördag på grund av jobbet. KATASTROF!!!

Igår hann jag med riktigt mycket med renoveringen.
Målade de sista kökskåpen (bara skåpet under diskbänken kvar), köksluckorna, innerkanten på skåpen, sovrumsväggarna och slipade tapetskarvarna i köket så det bara att är börja måla nu. Hade vi inte behövt åka till Borås för att fixa brorsans födeledagspresenter (presentkort på Jack & Jones och ett pokerset) så hade jag målat väggarna i köket också. Jag vill INTE jobba idag. Jag vill måla och se på fotboll!

I morgon slutar jag tidigt så då går jag till lägenheten direkt efter jobbet och målar på som bara den. Är inte ledig innan söndag sen.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Tur att du finns. Annars hade nog inte renoveringen blivit klar förrän i vinter... typ. Du är duktig!!!!!

2008-06-10 @ 10:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback