Matchmiss igen

Båtturen igår var väl trevlig, men jag var på fel humör och alldeles för trött för att tycka att det var så där jätteskoj. Hade lika gärna kunnat stanna hemma faktiskt. Men nu är det gjort. Idag är det jobb mellan 11 och 22 som gäller. Tyvärr. Det betyder att jag missar toppmatchen mellan Italien och Frankrike. Det är skit att jobba under EM. :P Som tur är kan jag se Sverigie-Ryssland i morgon.

Thomas slutar tidigt idag och i morgon så han får jobba lite i lägenheten för en gångs skull. Jag börjar bli sjukt trött på att måla nu. Men jag hoppas på att vi blir klara med hallen och vardagsrummet till nästa torsdag då vardagsrumsgolvet ska slipas och lackas (om slipen är ledig då). Sen kan vi flytta in. :D
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Häftigt att snart få flytta in i en nymålad härlig lägenhet. Och nyslipade golv. Man får väl inte tassa på golvet på nåt dygn eller två va? Nå, fint blir det alldeles säkert. Och så har ni ett härligt stort kök att laga mat i!!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback