Midsommarafton

Midsommarafton bjöd på jobb, regn, blåst, grillning, cider, poker och fotboll. Tur att det finns paraplyn, annars hade jag blivit dyngsur på väg hem från jobbet. Men inte stoppade lite regn oss från att grilla. Vi ställde grillen under altantaket,  Thomas hällde på alldeles för mycket tändvätska, storeld, bra glöd och lyckade, goda köttskivor. :)

Efter maten blev det poker. Jag, Thomas, Ottilia, Andreas och Peter tampades om potten på hela 100 spänn. Alla lade 20 kr var. Jag var sååååååå nära att ta hem det om inte tursnubben Thomas hade haft bättre två-par än mig. Grrr!!!

Självklart åts det jordgubbar, chips och godis också. :)

Pokervinnare
Kommentarer
Postat av: Birgitta

He he... Thomas som är en sjukt dålig vinnare! Han har väl gått och skrutit hela dan!!!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback