PLU-koder och ångest

Första riktigt jobbdagen på ICA är över och fotbolls-EM är igång. Gick bra idag, även om det är ett helvete med alla PLU-koder och de miljontals olika salamikorvar som man inte vet vad de ska slås in som. :P Dessutom känns det inte som att jag har tid att jobba när lägenheten står och väntar på att renoveras. Men nu har jag hela två dagar åt det. Thomas är ledig i morgon också så vi kan jobba på sp, bara den. Just nu ligger han och sover i mitt stekheta rum. =/

Det jag inte kan smälta är att jag jobbar till 22 på tisdag. Av alla dagar så just då! Det betyder att jag kommer missa i stort sett hela matchen mot Grekland. Tror ni jag kommer ha ångest och panik eller? Finns väl ingen som är och handlar den kvällen. Dessutom ska jag bara plocka varor de två sista timmarna, vilket jag aldrig gjort innan utanför köttavdelningen. Inget kommer ju ta slut som behöver fyllas på just då. Alla sitter ju hemma framför tv-appareterna. Alla utom jag. *gråter så tårarna sprutar*
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jo då, det är såna som jag och Camilla som handlar på såna tider när det är fotboll på TV. Vad annat kan man göra? Sånt går ju inte att titta på ju :-)

Postat av: Jannike

Ha, förstår att det måste vara svårt med dem där PLUkoderna, men det ger sig med tiden!

2008-06-08 @ 13:02:27
URL: http://iingensoldat.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Hur långt har ni kommit med renoveringen? När flyttar ni in? Åh vad jag längtar efter att få se foton!!!

2008-06-09 @ 09:42:47
URL: http://chessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback