Buskis och god mat

Idag är det full rulle här. Vid ett-tiden ska vi samlas hos pappas bror för att äta lite och sen ska vi iväg till Göteborg för att titta på "buskisversionen" av Hemsöborna på Lisebergsteatern. Kan nog bli skoj. Först trodde jag att det skulle vara en sån där tråkig teater och tänkte "nä fy vad tråkigt", men när jag fick reda på att det är en buskis med bland andra Jojje Jönsson, Siw Carlsson, Claes Månsson så kändes det genast roligare. :)

Det är alltså vi, pappas syskon, mormor och pappas brors svärföräldrar och naturligtvis farmor och farfar (det är ju farmors 80-årspresent :)), som ska iväg.

Efter föreställningen stannar vi till i Borås för att äta på restaurang. Jag har beställt grillspett med kyckling, friterad potatis och tsatziki. Låter gott iaf. :)

Det jobbigaste är att jag missar Melodifestivalen ikväll. Skandal. Starkaste stratfältet och allt ju. Men jag får överleva och se reprisen på måndag kväll.

I morgon blir det att gå upp tidigt och kolla på Vasaloppet. Det är tradition. :) Tyvärr är vårt hopp Oscar Svärd sjuk så vi vet inte om han ställer upp än, men hoppas hoppas, annars har man ju ingen att heja på. Även Markus Jönsson som varit bra de senaste åren är sjuk. Trist.
Kommentarer
Postat av: erika

snygg design (Y) :)

Postat av: Johanna

Går en repris redan söndag kväll på svt 24 annars, den ska jag se!!!

2008-03-01 @ 13:43:00
URL: http://chunli.blogg.se
Postat av: Kristin

Gillar din design :)

2008-03-01 @ 17:20:00
URL: http://kristinjeppesen.blogg.se
Postat av: .Westerdahl

ja jag borstar också efteråt ^^,

trevlig kväll! ^^.

2008-03-01 @ 20:54:07
URL: http://westerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback