Formel 1-morgon

Nu har jag suttit och kollat på helgens Formel 1-lopp. Thomas ville se det så vi satte klockan på halv åtta. Vaknade han? Nope. :P Men en kvart senare vaknade vi till liv igen och tog oss till tv:n. T. gav upp efter en stund och gick och la sig igen. Jag tog mig igenom hela loppet. :D Ingen idé att lägga sig igen för då blir jag väl ännu tröttare sen.

Gårdagkvällen var jättetrevlig och mammas och pappas kompis hade med sig lite fyrverkerier. Helt klart det finaste fyrverkeriet jag sett på länge. :) Jag, Thomas och Ottilia satte oss och kollade på filmen World Trade Center, men vi höll på att somna alla tre. :P Lite väl seg film, tycker jag.

Idag kanske det blir en sväng hem till mormor, eller så blir det i morgon. Vi har inte bestämt oss än.

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon ;)

2008-03-23 @ 10:04:59
Postat av: Birgitta

Thomas hade rätt. Det skall ju vara clue. Trodde de två orden var av olika betydelse men "clou" finns ju överhuvudtaget inte :-(. Tack för lektionen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback