Inte riktigt som jag tänkt mig

Hm, hårfärgningen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. Istället för att bli ljusare blev det snarare mörkare. Ingen större märkbar skillnad med andra ord. Borde kanske göra en avfärgning först nästa gång? Eller så går jag till frissan och färgar det. Dyrt, men då kanske det blir bättre. Aja, shit the same. Bättre lycka nästa gång. :P Fick iaf mina ögonbryn noppade. Första gången de är så välplockade. ;) Det tackar jag för. :)

Nu sitter jag mest bara och väntar på att mina föräldrar ska höra av sig angående lägenheten de varit och tittat på. Uppföljning kommer...
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Väntar också med spänning...

2008-03-18 @ 17:58:04
Postat av: .Westerdahl

färga det knallrosa och gå tillbaka och klaga ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback