Jag blir så trött

Mills och McCartney

(
aftonbladet.se)

Jag blir så trött på sånt här. Jag har skrivit om det innan (kolla nedan), men det är ju helt sjukt. Hon ska ha hur mycket som helst för att de två ska skiljas. Och hon blir aldrig nöjd, hur mycket pengar det än gäller. 300 miljoner kronor är visst ingenting. Och dottern kan absolut inte försörjas på endast 420 000 kronor per år som domstolen beviljat. Jäkla bortskämda människor. Det är ju mer än vad till exempel min mamma tjänar på ett år. Och inte går vi under för det. Att de aldrig tröttnar på att vara sånna idioter. Jag förstår inte. Gaaaah!!!

Mitt tidigare inlägg om detta: Är det något jag inte förstår mig på så är det alla dessa skilsnässobråk om pengar. Som till exempel Heather Mills och Paul McCartney. Det är som om de gifter sig (i detta fallet hon) för att sen skiljas och få alla pengarna. Jag menar, varför ska hon ha alla hans pengar bara för att dom inte ska vara gifta längre? Och alla dessa sjuka summor som begärs. Paul McCartney har erbjudit henne en summa på 344 miljoner kronor nu. Går inte Mills med på det är hon ju helt dum i huvudet. Skulle inte det räcka?! Det är ju hur mycket pengar som helst! Så mycket tjänar inte en normal människa under hela sin livstid och folk som säger att så mycket pengar inte skulle räcka gör mig bara förbannad. Det gör mig rent ut sagt spyfärdig! Klarar man sig inte på 300 miljoner så är det något fel på en.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ja, ibland undrar man vilka vanor folk har. Jag hade blivit glad över en lönehöjning för ett par tusen i månaden (politikerna får lönehöjningar på 30 000 i månaden). Visst blir man trött.

Postat av: Johanna

Snygg design :)

2008-03-27 @ 16:29:00
URL: http://johannaas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback