Stressigt som jag vet inte vad

God morgon.

Min bloggtorka igår berodde på att jag jobbade. Ja, du läste rätt, jag jobbade. Fy fasen säger jag bara. Har aldrig varit med om något mer stressigt. Var på intervju i Borås på morgonen för ett bemanningsföretag (samma som min bror jobbar hos) och fick börja jobba direkt på samma företag som brorsan är på. Alltså på industrigolvet. Kvällskift denna veckan och sen vill de att jag ska jobba natt. Sa ja till det igår, men jag har ändrat mig. Ska säga till om det idag och fråga om det finns möjlighet att få jobba samma skift som Andreas.

Jag har ont i hela kroppen, skorna är obekväma och jag har fått värsta stora blåsan på stortån.

Där tänker jag inte bli långvarig. Inte min grej alls. Usch. Jag var helt färdig igår när jag kom hem. Och eftersom det blev så snabba ryck hann jag inte ens äta någon riktigt mat utan levde på några mackor och vatten hela dagen.

Blä.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

*gapskrattar* Minns du inventeringen på Silvan? Stickor i fingrarna, ont i kroppen och gud vet allt. Jag tror inte du är gjord för kroppsarbete, men försök få samma skift som Andreas och ge det en chans.

Grattis till jobbet (eller...?)

Postat av: lisa

oh snygg blogg!
kika gärna in på min blogg! :)

2008-03-26 @ 10:05:48
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Jossan

bra att man har ett jobb åtminståne :)

2008-03-26 @ 10:07:03
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se
Postat av: Jossan

hehe jo de är klart. men sålänge iaf tills man hittat nåt annat .

2008-03-26 @ 10:40:21
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se
Postat av: .Westerdahl

jag överlevde knappt ;) haha. nej men det var fint faktiskt! :D

2008-03-26 @ 15:18:43
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: Henke

För jämnställdheten skull, gör en insats syster på skitjobben vi män alltid slitit med:) Annars kan vi lika gärna slopa kvinnors jämnställdhets utveckling i samhället och ge er lägre lön. Kör hårt i 6 mån iaf och vidga erfarenheterna;)

2008-03-27 @ 10:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback