Uppe med tuppen

Jag är uppe tidigt idag igen. Alldeles för tidigt känns det som. Anledning: jag kunde inte somna om när T. gått till jobbet. Segt.

Är lite spänd idag. Mamma och pappa ska titta på en lägenhet i eftermiddag. Inte den jag ringde på igår utan en annan. Spännande. :)

Måste in till stan idag och lämna tillbaka filmen jag hyrde förra veckan. Ska ta med mig Camilla och Annika så de får hjälpa mig att hitta en passande hårfärg. Har värsta utväxten just nu och det är inte vidare snyggt. Vill ha det lite ljusare den här gången. Ser det för jäkligt ut får jag väl färga det mörkare igen. :) Ska också försöka ta tag i fönsterputsandet om jag inte fryser ihjäl av att ha fönstren öppna. :P

Dagens väderrapport: det ligger lite snö på marken, men annars är vädret hyfsat. Ingen snöstorm idag tack och lov. :)
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Snöstormen kommer, var så säker. I slutet av veckan ligger Ulricehamn riktigt klistrigt till säger meteorologerna :-)

2008-03-18 @ 10:46:11
Postat av: .Westerdahl

mycket som händer idag ser jag, lycka till med allt ;)

Postat av: MATILDA

usch för snö :(

2008-03-18 @ 16:33:11
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback