På fotohumör

Nu är jag äntligen ledig några dagar igen. Jag har varit så sjukt trött de senaste två dagarna. I morgon blir det sovmorgon kan jag säga och f*n ta om någon ringer och väcker mig. :P

Foto - lila träd

Har varit på fotohumör ett tag och varit smått frustrerad över att inte äga någon systemkamera. Tog därför och lånade brorsans för att ge mig ut på en liten fotorunda med Ottilia i kylan. Målet är att få till något fint för framkallning och inramning. Men fasen vad det är svårt att ta när det är mörkt ute. Blir bara mörkt (!), suddigt och eländigt. Och blixt är ju inte så himla lajbans att använda. I mina tankar skulle det ju bli superkort. :P Får öva in mig på slutartider och bländartal lite mer och ha stativ för att vara blixtstilla i några sekunder är inte det lättaste när det behövs lång slutartid. Det får bli en ny runda framöver.

Foto - blått träd

Kommentarer
Postat av: Johanna

var ju jättefina bilder jue!!!

Postat av: Jannike

jag tyckte bilderna blev bra!

men förstår saknaden av en systemkamera!

2008-11-26 @ 15:20:40
URL: http://iingensoldat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback