Biljettsläpp=idioti

Ticnet måste hata mig. Varje gång jag försöker komma fram när det är något större biljettsläpp så inte fan kommer jag fram. I telefonen tutar det upptaget precis hela jäkla tiden och på hemsidan kommer man inte heller in. Släppet skulle börja klockan nio. Jag loggade in på mitt konto lite innan för att kontrollera en grej. Kö redan då. Jaha? Alla skulle ju loggas ut nio så att alla hade samma chans. Jo, tjena. Min stapel har gått drygt hälften och det har gått en halvtimme. UPPBOKAT!! Surprise, surprise! *grrr*

Kö på Ticnet

FAN för folk som ska köpa upp biljetter och sen sälja dom svindyrt! Låt de som verkligen vill ha biljetter köpa istället! Alla har inte råd att slänga ut flera tusen för en enda biljett!

Det var förresten biljetter till Metallica åt brorsan jag försökte få tag i. Misslyckades lika katastrofalt förra gången. Får trötsa oss med att vi var och kollade på dem 2004, långt från scenen, men ändå, vi där i alla fall där. Biljetterna lyckades vi (pappa) få efter många om och men och irriterande telefonsamtal. Ibland gäller det att vara ihärdig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback