En extra sovtimme

Det är en himla tur att de skriver i tidningarna när det är dags att vrida fram eller ställa tillbaka klockan. Hade inte en tanke på att det var den här helgen när jag slog upp tidningen i går morse. Sen försvann det lika snabbt ur minnet och jag kom inte på det innan jag läste det på text-tv igen på kvällen. Sms:ade Ottilia om det, vilket var tur, för hon hade ingen aning om det heller. :P

Ute är det regnigt och grått. Som söndagar brukar kännas ungefär. Jag möblerar om och har mig i dator-/gästrummet. Blir inte bra alls. Har bestämt mig för att måla om bokhyllorna framöver och se om det gör någon skillnad. Vitt får det bli, tror jag.

Om ett par timmar ska vi upp till mamma och pappa, käka mat (porterstek står på menyn) och se på fotboll. IFK Göteborg-Elfsborg för min del, NFL för Thomas del.

Nu, fortsätta med möbleringen.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Här skrev de inget alls om tidsomläggningen, så jag fick kolla på datorklockan. Den ställs ju om automatiskt. Visste inte om det var denna helgen eller nästa.

2008-10-26 @ 12:36:53
Postat av: Wysteriia

Tack så jättemycket :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback