Sovmorgonen som försvann

Vilken härlig lördag. Vaknade av ett konstigt ljud i morse och kunde först inte förstå vad det var innan jag upptäckte att det faktiskt var min mobil som låg i vardagsrummet. Skit, tänkte jag. Det enda jag ville var att sova. Först tänkte jag inte svara eftersom det var ett okänt mobilnummer, men jag tryckte på svara-knappen. Det var P. från jobbet. Han undrade om jag kunde hoppa in och jobba för att en blivit sjuk. Så tio i nio var jag där och har jag varit sen dess. Kul. :P

Hade kunnat få jobba i morgon ockå för att en annan ringde och sjukanmälde sig, men det kan jag inte. Vi har bjudit mamma, pappa och brorsan på middag och det ville jag inte ställa in.

Nu ska jag stoppa i mig en ny favorit från Ben & Jerry's, Half baked. Riktigt god. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback