Ansiktslyftning

Bloggen har fått sig en liten ansiktslyftning. Det är mer än vad man kan säga om mig idag. Går omkring, eller ja, sitter mest, helt osminkad i slapparkläder och orkar inte göra ett skit. I vanliga fall hatar jag att gå helt osminkad. Jag känner mig bara ful och ofräsch, men idag orkar jag bara inte göra något åt det. Det är ändå ingen som ska se mig. Förutom Thomas då, men han älskar ju mig ändå. ;) Och ansiktet kan behöva vila från alla kemikalier någon dag ibland. Tänkte släpa mig från datorn om ett tag och sätta mig vid tv:n och glo på någon tonårsfilm. Det har ju tyvärr inte kjommit några nya avsnitt av Gossip Girl eller One Tree Hill som kan underhålla mig. Måste ta reda på vilka avsnitt 5:an slutade sända Grey's Anatomy och Desperate Housewives på. Eftersom vi inte har 5:an än måste jag ju fixa avsnitten på egen hand. Om någon vet, så hojta till! Tyvärr har jag lovat att diska också. Ge mig en diskmaskin någon!
Kommentarer
Postat av: Fröken Nina

Bloggen har blivit jättefin! :D



Jag tror att femman slutade sända Grey's typ 4 avsnitt från slutet. Jag har iaf kollat ikapp! :D

Postat av: Camilla

Man ska faktiskt inte sminka sig alls, bara på helgen möjligtvis. Hyn mår inte alls bra vettu :P Sluta upp med det, du är så söt ändå!

2008-09-09 @ 08:50:22
URL: http://mischasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback