Ellos, frissan och tv

Sitter här i min ensamhet ikväll. Thomas är på firmafest i Jönköping, så jag har roat mig framför tv:n. Sjukhuset, Idol och Maria Wern-Främmande fågel har klarats av. Den sistnämda är en serie i fyra delar som måste fortsätta kollas på.

Har också klarat av ett besök hos frissan, vilket var mer än behövligt. Mitt hår, framför allt luggen var alldeles för lång, men nu ser jag bra ut igen. ;P

Hämtade även ut ett paket från Ellos. Det första av tre. Några varor kommer i oktober och december (!). Fyra innerkuddar (kuddfodralen kommer i okt), påslakanset (fel färg mot vad jag beställde, men skit samma, jag orkar inte byta och ha mig), en top (skitsnygg! ;)) och tre st ljuskoppar i form av kronor (se bild). I bakgrunden kan man även skymta fotoramarna som vi satte upp på
den tomma väggen igår. Har inte foton i alla än, men det kommer så fort jag tagit några bra. :)

Ljuskoppar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback