Ensam hemma

Nu har T åkt till Sthlm och SM-finalen i amerikansk fotboll. Det var mitt förslag att han skulle åka dit, så jag får väl skylla mig själv för att jag är lite avundsjuk. Men lite rättvisa skipades då han inte får sovmorgon i morgon utan ska hjälpa till med fotbollen. ;)

Själv är jag hemma hos mamma och pappa för att tigga mat. :P Nejdå, jag blev erbjuden. :) Fick till och med sova över, men jag vill  hem, trots att jag inte föredrar att vara ensam. Och så ville de ha hit mig för att jag skulle köra jord (alltid någon hake ;)). Det börjar arta sig rätt bra på framsidan nu. Stenarna är lagda så nu fattas det mest gräs och växter. Blir nog super när det är klart. :)

Var i Borås med Andreas idag och kom hem med fyra kuddar till soffan. Bild kanske kommer.

Imorgon blir det brödbak och filmkväll hos Ottilia. Nu ska jag bli huslig. ;) 

Uppdatering: Träffade ju Ida för första gången i torsdags. Jättetrevlig tjej. Bowling var det som gällde. Vi hade hela hallen för oss själva. :P Fick en ljuslykta av henne som jag gjorde om till en bommullsskål i badrummet. Passade perfekt till det. :D
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Låter som om du haft en trevlig dag trots allt. Och mat i magen och allt. Hälsa mamma och pappa från oss. Och Andreas naturligtvis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback