Jag överlevde helgen med Mischa

Helgen har spenderats i Lund hos Birgitta och Camilla. Skönt väder, härlig promenad, god mat och lek med hunden. Mischa var ju inte så farligt trots allt. :P Inte så stor än som jag föreställt mig, skönt nog, och jättesnäll och söt. Enda problemet var väl allt äckligt dreggel på pipleksakerna hon ville att man skulle kasta iväg och slickandet. :P Jag är inget stort fan av det. Men i övrigt, mysig hund. :) Tyvärr glömde jag ju kameran när vi var ute och gick, så jag lyckades inte få någon bra bild på hundrackarn.

Mischa
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hi hi... fint inlägg. Men du vågar väl inte säga annat när du vet att vi läser bloggen ;-). Om du kanske minns så vrickade hon till sig på höger bakben vid sista grinden vid vår promenad hos hästarna. Nu haltar hon ganska rejält då och då. Stackars liten. I morse låg hon i soffan och såg olycklig ut. Men vi får hoppas det läker.



Idag hade jag din tacolåda till lunch. Gott! Sköt om er nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback