Grönt även i år

Vilket sommarväder det är idag! Man kan nästan se hur träden njuter och hur knopparna brister. Tänk att det kunde bli grönt i år också. :) Jag får alltid känslan av att jag aldrig kommer att få se gröna blad igen när våren närmar sig och allt står kalt. Men tji på den känslan. :)

Gröna blad

Dagen kommer bjuda på en promenad i solen, ett besök hos frisören och en smoothie framför Champions Leaguematchen ikväll. I morgon är det min lediga torsdag. Ska försöka få med mig min käraste på en romantisk picknick i det gröna. Önska mig lycka till. ;)
Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

that's the spirit!



märks att våren kommer med stormsteg nu, här har alla träd slagit ut de senaste dagarna :P

Postat av: M A L I N

Hejsan!

Vi tänkte ha en bloggträff i Borås den 31:a maj. Vi har inte riktigt bestämt vart vi ska träffas men det lutar åt att det blir något fik där vi kan sörpla kaffe/te och snacka lite skit. Om du är sugen på att vara med så säg till :)



Kram Malin

2009-04-29 @ 15:24:16
URL: http://www.malinh.com
Postat av: M A L I N

sv: tror det är 7 stycken anmälda just nu och 4 pers som har sagt kanske. sen är ett par stycken som inte har svarat än heller! :)

2009-04-29 @ 15:35:36
URL: http://www.malinh.com
Postat av: Birgitta

Här i Lund är det sommar! Björkarna är utslagna och de andra träden är också gröna. Varmt som attan är det också. Sköt om er!

2009-04-30 @ 11:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback