Dags för en hobby

Fågelbod

Hatfråga: Vad har du för fritidsintressen?
Mitt svar: Öhh, jag....eh...jag vet inte, jag gör inte så mycket.


Kul svar liksom. Innan hade jag åtminstone pianot, men det står ju hemma hos mamma och pappa nu för tiden och ruttnar bort utan mig. 

Så jag ska bli hobbyfotograf. En i mängden. Det går inte att vara hobbylös längre. Jag måste aktivera mig och det enda jag kan komma på som är roligt är att fotografera. Längtan efter en egen kamera blev inte mindre i helgen efter att ha lånat brorsans Nikon (även om jag själv vill ha en Canon) och knäppt lite. Nu gäller det bara att få tummen ur och ta tag ordentligt i dessa tankar.

Så nu återstår bara den kamera jag velat ha en längre tid. Spara, spara, spara. Den ska bli min. Så är det bara.  
Kommentarer
Postat av: Fredrik

Canon? Det är ju Nikon som är det enda rätta! ;)

2009-04-27 @ 13:12:18
Postat av: caroline

Det som finns så mycket roligt att göra :D Foto låter super!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback