Nya möbler

Eftermiddagen/kvällen har spenderats på IKEA med päronen. De skulle ändå dit så jag passade på att hänga med när pappa hade jobbilen för att kunna få med sig en spegel hem. Jag har nämligen fått ett ryck att inreda dator-/gästrummet som förnärvarande mer är ett skräprum. Men det måste ju se lite beboligt ut ifall lundaborna kommer upp och hälsar på framöver. :) Jag kom hem med en matta, två lampor, en hylla och en byrå. :)

Det  blir en tripp till A6 och IKEA i morgon med, men då blir det mest spaning efter kläder och skor. Fast självklart blir det en sväng in på IKEA då också.

Och eftersom HV vann första finalmatchen (hoppar jämfota och klappar händerna av glädje) mot kaffelaget kan jag sova gott i natt.

Natti natti!

Ps. Vill ni se något häftigt och snyggt, spana in
den här sidan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback