Grattis mamma och pappa!

Största nyheten idag: Thomas jacka är upphittad! Den hängde på hans jobb, trots allt, fast i ett annat skåp. Så kan det va'.

I eftermiddag åkte jag, Andreas och Max (kusinen från Sthlm) upp till mamma och pappa för attt överraska med en julgrupp. De firar nämligen 20-årig bröllopsdag idag. GRATTIS!!! De blev jätteglada att vi kom. :)

(enda bilden jag hittade på dem just nu)
Mamma och pappa

Snart julafton och jag längtar som ett litet barn. Tycker det ska bli så mysigt. Kort jobbdag i morgon, 7-13. Sen kanske det blir en liten tripp till mormor om vädret är okej. Och till lunch på jobbet får vi julbord. Gott, gott!
Kommentarer
Postat av: Annika

Gott att avsluta dagen med julbord,det gör jag med..

2009-12-22 @ 21:49:31
Postat av: Birgitta

Grattis Eva och Claes!

Kul att Thomas hittade sin jacka. Den behövs i det här vädret.

2009-12-23 @ 09:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback