Mysig lördag

Thomas ringde från jobbet innan och sa att det var 20 minus ute. Satan vad kallt! Bäst temperaturen höjs lite innan jag traskar upp till föräldrarna sen. Annars känns det som att jag är uppe med tuppen idag trots att jag borde ligga kvar i sängen och sova djupt. När Thomas gått satte jag på julskivan, la mig i sängen och läste tidningen. MYS! Ska snart fixa mig lite frukost, göra mig i ordning lite grann och sätta mig och kolla på damernas sprint i skidskytte. Det känns som en bra dag det här. :)

Foton från balkongen några minuter efter att jag gått upp.

Vinter från fönstret
Kommentarer
Postat av: Birgitta

20 minusgrader!!! Det kan väl bara inte stämma??? Ni bor ju liksom inte i Korpilombolo? Brrrr... Här är det kallt när det är minus 6 gr. Å andra sidan blåser det här. Och då blir det kallt som attan.

2009-12-19 @ 19:12:24
Postat av: Birgitta

Snösvängen kan vara antingen skånska eller stockholmska. Blandar ihop numera. Det betyder de gubbar som är ute och röjer snö från våra vägar.

2009-12-21 @ 16:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback