Ny uppgift på jobbet

The Boss (nej, inte Bruce Springsteen) frågade mig idag om jag vill vara ansvarig och skriva i veckobrevet som mailas ut till kunder som anmält sig för att få det. Klart jag vill! :D Det är ju sånt jag tycker är roligt och är bra på. :D :D :D *glad* Nu gäller det bara att komma på vad jag ska skriva om. Lokalt, vad som händer i butiken m.m... Ska få lite mer skinn på näsan nästa vecka.

Nu ska jag ladda upp mig inför Idol-finalen med att fortsätta läsa sluttampen på Edwards och Bellas kärleksaga.
Kommentarer
Postat av: Annika

Det kommer du att fixa galant!!

2009-12-12 @ 08:52:39
Postat av: Birgitta

Vad kul! Har själv sysslat med sånt. Du kan ju uttrycka dig, så idéerna är det svåraste. Lycka till!

2009-12-12 @ 09:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback