Bra och svängigt

En snabb kommentar om Melodifestivalen bara. Jag har aldrig varit ett stort fan av Alcazar, men jag måste medge att deras låt den här gången är bra och svängig. Jag gillar den. Riktigt mycket fakstiskt. Emilias låt var jag inte så förtjust i. Mesig röst eller nåt. Däremot gillade jag Caroline af Ugglas på nåt vis. Det gjorde jag förra gången hon var med också. Scotts gillade jag inte alls. Så, det var den rapporten det.

Imorgon är det ny vecka. Bara fem dagar tills jag äntligen är ledig i två dagar. Åtta dagar utan en ledig dag är mycket även om alla dagar inte är så långa. Det blev mycket dag/dagar där. :P

Här är en bra låt. Måste ta reda på när deras nya album kommer ut. Den ska in i min skivsamling.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

8 dagar utan ledig dag är faktiskt ganska mycket. Man måste få hämta andan ibland. Även om dagarna inte är fulla arbetsdagar, så blir det ju inte direkt som ledighet inte.

2009-02-09 @ 14:33:19
Postat av: Fröken Sandberg

Har du införskaffat skivan ännu? :)

Detta album tillhör ett av de bättre de producerat! Helt klart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback