Fantastisk dålig sång

Jag som sagt att jag ALDRIG ska sjunga kareoke, sjöng SingStar för fulla muggar igår. Skitskoj! Oerhört falskt (min röst suger), men tonerna satt ändå på något märkligt sätt och jag vann några gånger. Det bästa var ändå när jag och Thomas skulle sjunga Africa av Toto. Ja jävlar, jag bröt ihop totalt och fick världens skrattanfall. Han fick till ett helt sjukt tonläge som på något sätt gick hem i spelet. Mitt skratt gick inte att få stopp på. Så fort refrängen satte igång var det kört. Det var längesen jag skrattade så mycket.

Sammanfattat: en lyckad kväll hos Peter i hans nyrenoverade lägenhet. Är sjukt avundsjuk på hans kök. Allt är nytt. Men det ska jag också ha någongång, ett nytt, fräscht och snyggt kök.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback