Jobbhoppet lever vidare

Har precis kommit hem från ett kort informationsmöte med den nye chefen som tillträder första maj. Han gav ett bra första intryck så det ska bli spännande. Känns som att jag kan pusta ut en aning. Har varit lite nervös för att inte få förlängt när min anställningsperiod går ut sista april, men det verkar som det inte ska ske några större förändringar i början så...PHU! Vad ska jag hitta på annars liksom?? Panik. Fast faran är ju inte över än. Men å andra sidan, utan mig kommer de inte hinna med allt som ska göras. ;)

Får förövrigt en usel lön den här gången. Men så går det när man ska åka till Stockholm och ha lite roligt.

Sjöhus
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Fick du blomman med bud idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback