Solen i ögonen

Jag är ledig! Woho! Känns som jag jobbar för jämnan. Jag har inte varit ledig två dagar i sträck på tre veckor. Tror ni jag kommer tycka att det är skönt att slippa jobba både lördag och söndag nu? ;) Mitt nya schema med fasta tider har satt igång. Fick ytterligare några timmar igår. Det gillar vi. :)

Nästa helg blir det Stockholm. Vi åker upp en dag tidigare än vad som först vad tänkt. Jag kom på den briljanta tanken igår att varför vänta till fredag när vi är lediga redan på torsdagen? Så jag ringde min kära moster och frågade om vi kunde bo där en natt (resten blir på hotell) och det gick utmärkt. Så jag, Thomas och Andreas tar bilen upp en dag tidigare än mamma, pappa och mormor. :) Underbart!

Lite minnen från i somras som förstärktes efter dokumentären Solen i ögonen - en film om Lars Winnerbäck igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback