Motorlördag

Falkenbergs motorbana är det som gällt idag. Snacka om tur med vädret. Det regnade påväg dit och lite när vi kom, men sen var det uppehåll hela dagen. När vi klev ur bilen och hörde hur STCC-snubbarna värmde upp kunde jag inte annat än le. Jag älskar motorljudet. Coolt, häftigt, mäktigt. Och nu har jag sett vår lilla prins (Carl-Philip) köra bil också. Han kör Porsche Carrera Cup och jag höll på att skratta ihjäl mig när han kom för långt ut i gruset redan på uppvärmningen. :P Men det gick ju bra i loppet och han kom in på top tio tillslut. Och Pro Superbike var häftigt. Jäklar vad snabbt cyklarna går. Love it! Och STCC...mmm...nice. Tänkte följa med Andreas till Mantorp i september och titta igen om jag inte jobbar.

Andreas objektiv

Min kamera var totalt värdelös idag. Kitobjektivet är skrattretande dåligt på avstånd. Man såg knappt bilarna. Kändes bara löjligt att stå bredvid Andreas och hans monsterobjektiv, så jag tvingade mig till att få fota med hans kamera lite då och då istället. :) Bilder kommer senare. Tror jag fick till någon skarp. Inte lätt att fota när det går fort.
Kommentarer
Postat av: Ellabolla'

ohhj tjena vilket objetiv. x) de va inte litet! vad är de för kamera han har ? :D

var har du för kamera ?



mvh Ella


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback