Semesterlängtan

Röda vinbär

Jag saknar att bara kunna gå ut i trädgården och äta bär. Vinbär är ett måste i min framtida trädgård. Och hallon. Och jordgubbar... mmmm.... Men nog om det. Om två (!) veckor befinner vi oss på en strand i södra Europa. Längtar! Fast jag börjar få resfeber. Blir alltid sån när jag ska nånstans. Och så längtar jag alltid hem första dagen, men det brukar gå över. Så don't worry. :P

Jag är aptrött. Var sjukt stressigt på jobbet idag. Och nu håller jag på att tvätta. Det är ju tisdag, min tvättdag. Nästa vecka få T. ta det mesta. Då har han semester. 

Nu blir det lite Twilight. Är snart klar med tredje boken. Väntar spänt på att den fjärde ska komma ut som pocket och hamna i min bokhylla.

Se ya!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jag trodde du hade semester? Då skall man vila och ladda batterierna!

2009-07-22 @ 14:18:25
Postat av: Laila

Frukosttips ute nu :D

Postat av: N O E S C A P E

Fin bild :D

2009-07-23 @ 12:57:25
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback