Final! :D

Han är i final! :D Robin Söderling alltså. Vi hade på radion på jobbet. Snacka om negetiva kommentatorer som dömde ut honom fullständigt efter fjärde setet. Men tji på dem. :D Jag hade ett leende på läpparna i flera minuter efteråt.  Nu vet jag vad jag ska göra några timmar på söndag. ;)

Blev ett par timmars övertid på jobbet idag. Skulle egentligen jobbat till sju eftersom Amanda är utomlands och gottar sig, men så kom Linn och helt plötsligt var vi två på samma tid. Jag stannade kvar i kallskänken och hjälpte till och fick sluta lite tidigare än tänkt. Blir att jobba på min lediga torsdag nästa vecka också. Yeey för studenttider. Nu är det Borås tur och så är det högstadiet m.m.

Imorgon ska jag vara städhjälp hos brorsan tillsammans med mamma. Hans lägenhetskompis har flyttat så vi ska få ordning på skiten har vi tänkt. :P Efter det blir det fotboll så klart.

Nu ska jag kolla lite tennis och se vem Söderling får möta på söndag. Del Potro eller Federer, det är frågan. Jag hoppas på Federer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback