Varmt, skönt och stressig morgon

Vita blommor

Det är VARMT ute. Men jag ska inte klaga, vädret är underbart. Det är ju det man längtat efter i nära på ett år. Jag och Ottilia tog en varm promenad till Jysk innan och nu pryds balkongstolarna av sits- och ryggdynor. Perfekt. :) 

I morgon är vi lediga. Sovmorgon nästa! I morse hörde jag inte ens när klockan ringde första gången och snyggingen brevid såg inte till att jag vaknade heller så kvart över sex (en kvart försent), en stund efter andra ringningen, tittade jag till på klockan och bokstavligt talat studsade ur sängen. Jag trodde ju det var första ringningen. Stress! En kvart gör mycket på morgonen.

Dagen stora fråga: varför ska spindlar invardera balkongen så fort det börjar skymma lite? I HATE IT!

Förresten, Thomas's potatisodling har växt till sig riktigt ordentligt. Hoppas bara det är potatisar där under med. Men det ser ju onekligen bra ut. Eller vad säger ni?

Thomas potatisodling
Kommentarer
Postat av: Johanna

Spindlar tyder på ett friskt hem så är bara att säga grattis!!! (inte för att det gör de roligare iofs men ändå)

Postat av: Anonym

Himla roligt att höra att du tycker det:) Hoppas du får en fin kväll!

2009-06-24 @ 21:26:07
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Randy

Vilka härliga bilder =)

2009-06-24 @ 22:43:51
URL: http://randys.se
Postat av: Birgitta

Thomas skickade bilder idag (missat kika i bloggen) och det ser fantastiskt ut. Självklart finns det potatis under! Och de är troligen helt fantastiskt goda!

2009-06-25 @ 11:32:33
Postat av: Fredrik

Glöm inte spara bladen, de är ju de som blir till chips sen ;)

2009-06-25 @ 11:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback