En trött Therese bland nyplanterade blommor

Den fina lördagen har spenderats inomhus, på jobbet. Superkul när solen lyser från en klarblå himmel och det är sommarvärme. Tur att det inte finns fönster. Då hade jag blivit tokig. Samma visa blir det i morgon. Borde ut och gå en sväng när jag kommer hem, men tröttheten har överhanden. Jag orkar inte. =/ Inte idag i alla fall. Kanske i morgon.

Balkongblommor

Häromdagen planterade jag blommor i krukorna på balkongen. Det blev så jäkla bra om jag får säga det själv. ;) Nu ska jag sätta mig med en bok och en grogg på balkongen (om jag inte smälter bort, solen ligger på där nu) och invänta Thomas hemkomst från jobbet.

Trevlig lördagkväll på er!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Nä men vad fint! Jag har slutat med balkongblommor eftersom minsta katten lägger sig i allt det mjuka och sabbar både jord och växter. Vad är det för något som står på stam? Den var läcker!

2009-05-31 @ 11:34:35
Postat av: Birgitta

Olivträd? Häftigt! Då kan ni få oliver till lilla drinken? Men den måste väl in i värmen i höst om den skall överleva. Eller....?

2009-05-31 @ 16:37:19
Postat av: Johanna

Ja det är verkligen helt sinnessjukt! Att 6 år kan gå så himla fort!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback