Glidare, inventering och tårar

Satt och läste på balkongen innan när två skärmflygare kom glidandes. Det ser ju hur härligt ut som helst, men jag skulle nog inte våga prova på det. :P

Fallskärmsflygare

Klockan fem imorse ringde klockan. Rena döden, men upp kom jag. Anledningen till den tidiga tiden var inventering. Skoj. Inte så. Så jag blippade med apparaten medan Anna-Lisa räknade. Kvart över elva fick jag lämna det och återgå till mitt vanliga arbete i kallskänken. Det blev även avtackning av Håkan, the boss. Nu är det ny chef som gäller. Några tårar fälldes, inte från mig, men från andra. Lite sorgligt är det trots allt. Bättre chef är nog svårt att hitta. Tror jag. Jag har i alla fall bara positivt att säga om honom. Nu är det jobba hela helgen och fram till nästa fredag som gäller. Yeey! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback