Väska på vift

Då var man hemma igen efter en helg i Lund. Oerhört skönt att komma bort ett tag och naturligtvis skoj att träffa Birgitta och Camilla. :) Birgitta fick till och med in mig i en hundrastgård med sju springande hundar runt oss och hör och häpna, jag överlevde, även om jag var nära att bli omkullsprungen en gång.

Jobbigt nog ville vår packning inte med hem. Thomas tog fel väska när vi gick av bussen och våran fortsatte mot Göteborg. Tror ni jag blev lite irriterad när vi klev ur bilen hemma och upptäckte det? Så efter ett jäkla ringande till bussbolaget som inte verkade ha en enda snubbe som jobbade eller visste något, nummerupplysningen och polisen, hittade vi ett kvitto i väskan med telefonnummer till ägaren. Där kan man snacka om tur för vi hade inget i vår väska som kunde kopplas till oss. Så ikväll hoppas vi på det bästa att det går att slänga på hennes väska på en buss mot Göteborg och att hon slänger på våran på en som går åt det här hållet. Annars blir jag tokig. Jag vill ha mina grejer!!!

Nu ska jag ha det roligt och betala räkningar. =/
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ja det var en jäkla historia. Glöm inte berätta hur det går!



Tack för en jättemysig helg. Trist att den blev så kort bara, men det var helt underbart att se er. Saknar er så himla mycket.

Varm kram från svärmorsan

2009-05-25 @ 13:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback