Filmfrossa framöver

Fan, jag tror att min mobil håller på att balla ur. Färgerna är helt muppiga. En ny mobil är ju inget jag planerat in i min budget. Fan också. 4-5 år är väl ingen ålder! Kan ingen uppfinna en mobil som håller i minst 10 år?! Mitt piano blir nog aldrig mitt.

Igår var jag mamma och pappa och såg Flickan som lekte med elden. Hade bokat fyra biljetter eftersom Thomas skulle med först men han ångrade sig och tur var väl det. Det var fullsatt. Alla som ville in kom inte in. Men eftersom vi hade en biljett över så gav vi den till en bekant som inte fick någon. Visst är vi snälla?! :D Fövånande att det var så mycket folk för den har ju gått här i två veckor redan. Dessutom har vi fått 3D-anläggning så nu kan vi se filmer och ha på oss coola 3D-glasögon. Måste testas!

Filmen var förresten bra. Kanske inte lika bra som Män som hatar kvinnor, men jag gillade den. Lisbeth Salander är cool, även om hon är en superhumankvinna i vissa fall.

Många filmer framöver som jag vill gå och se. Bröllopsfotografen, Upp (3D), Luftslottet som sprängdes, New Moon (Twilightserien), Ice Age 3 (3D)... Måste bara lura med mig sällskap för jag vägrar att sitta där själv i mörkret och glo.

Nu blir det mat. Nudlar och lövbiffswok med grönsaker blandat med en sås jag aldrig testat innan.
Kommentarer
Postat av: caroline

är jag hemma så hänger jag på =) Bio i ulricehamn är billigare dessutom än i Linköping =)

2009-10-20 @ 13:08:32
Postat av: Birgitta

Kan du inte skaffa ett abonnemang och därmed få den telefon du vill ha utan kostnad? Mitt abonnemang kostar 69 kr i månaden, då ringer jag utan kostnad till de som har 3, och sällan kommer jag upp i 200 kr totalt. Då fick jag också välja mobil själv. Men det kanske inte är nåt alternativ för dig?

2009-10-21 @ 16:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback