Jul i oktober

Gick till Granngården för att köpa mig ett par nya arbetsskor att ha på jobbet, men hittade jag några?! Nope. Mina fötter är av ett eget släkte. Smala och platta. Dom bara åkte omkring inne i skorna. Får väl köpa mig ett par vanliga gympadojor eller något istället.

I morgon kväll ska jag på julbord. Ja, ni såg rätt. Julbord nu liksom. Jag har aldrig ätit julmat så tidigt innan, men någongång ska vara den första.
Charkman bjuder och Arvingarna ska spela. Det kan man ju inte tacka nej till. ;) Vi är fem stycken från jobbet som ska dit. Kan nog bli trevligt. Mycket mat och godsaker är utlovat.
Kommentarer
Postat av: Annika

KUl...Jag missade ju förra året...när min rygg ballade ur...Hade varit kul att åka med i år... men visste inte om det,Hoppas att ni får trevligt!!

2009-10-05 @ 21:39:15
Postat av: Birgitta

Gott med julbord. Men i oktober? Fast jag hade i och för sig gått och låtit mig väl smaka om det så var i juli :-)

2009-10-06 @ 11:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback