Lasse i spelaren

Blev glatt överraskad när Winnerbäcks nya album låg innanför dörren när jag kom hem. Hade inte räknat med den förrän måndag. Låter hyfsat...måste lyssna in mig lite mer innan jag kommer med någon utfylligare kommentar.

Thomas har åkt till huvudstaden för att titta på SM-finalen i amerikansk fotboll så jag blir helt själv i helgen. Tur jag jobbar, men det känns ändå lite konstigt på kvällarna. Ingen att prata med, ingen bredvid sig i sängen. Tur det bara är två nätter det gäller.

Två bakade potatisar är på gång i ugnen. Resten av eftermiddagen/kvällen tänker jag spendera med
Fyrvaktaren, framför tv:n och datorn. Måste installera lite grejer eftersom vi formaterade datorn igår och allt är borta. Sen är det väl läggdags och innan man hinner blinka är klcokan sex igen och det är bara att pallra sig upp till en ny, stressig dag på jobbet.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det finns ju telefoner i och för sig. Men förstår att det känns lite ensamt när man är van att alltid vara två. Lovar att Margaretha tar väl hand om honom :-)

2009-09-18 @ 18:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback