Ledig shoppingdag

Är ledig idag och i helgen. Lyx! Jobbade igår istället och det bytet kunde jag ju inte säga nej till. Fler timmar och tre lediga dagar i rad. ;)

Men ingen sovmorgon idag inte. Upp tidigt för att skjutsa, en på gränsen till sjuk, Thomas till jobbet för att sedan åka och hälsa på mormor tillsammans med mamma. Vet inte när jag var där sist och började få lite dåligt samvete. Efter lite prat, fika, korsordlösande och ett tyst, litet utbrott på det "lätta" sudokut, hängde jag med mamma hem och sen tog vi med oss pappa till Borås. Medan de två uträttade sina ärenden, sprang jag runt på Knalleland. Bra när de har procent på allt man handlar. Det gillas! :D Kom hem med bland annat sjalen på bilden. I just love it!

Ny sjal

Thomas gav mig i uppdrag att köpa några t-shirtar till honom. Han gillade de jag köpte till honom i födelsedagspresent så han litade på att jag kunde hitta några till. Hoppas nu att de duger. Ska försöka fånga honom på bild när han provar dem sen. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback