Sovmorgon is the shit

Ledig dag! Det behövdes kan jag säga. Och nu blir det inte en riktig sovmorgon innan nästa torsdag. Det är med andra ord jobbhelg på G. Igår blev det lååååång dag på jobbet, 6-18.30 på grund av kundkväll. Vi bjöd på julmat och folk flockades. Gott var det, jag slapp göra kvällsmat igår. ;)

Ska snart ut till Gällstad en sväng. Inte för att jag brukar hitta några kläder där, men jag måste komma ut på något. Pallar inte att sitta hemma hela dagen och rulla tummarna. Ikväll ska Thomas iväg på julbord med jobbet så jag har tv:n helt för mig själv. LYCKA! ;)

Nu, hårplattning!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Visst är det härligt att ha fjärrkontrollen för sig själv?

2010-12-10 @ 10:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback