1,5 timmes ansiktbehandling

Idag utnyttjade jag äntligen mitt presentkort på en ansiktsbehandling som jag fick av Thomas i födelsedagspresent förra året. Det var riktigt skönt att ligga där och bli ompysslad. Anisktsmassagen var bäst. Däremot gjorde det ju skitont när hon klämde porerna. Men som hon sa, den som vill bli fin måste lida lite pin. ;) Så nu har jag önskat mig produkterna hon föreslog till min hy i födelsedagspresent. Får jag dem inte köper jag dem själv. Måste ju testa och se om de kan göra underverk med mig.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Låter helt underbart!!!

2010-02-11 @ 15:38:44
Postat av: Annika

Förlåt.....

2010-02-11 @ 18:07:46
Postat av: Therese

Haha...du är förlåten. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback