Lite shopping

Vilken tur att man har fyllt år för annars hade jag varit lite ruinerad efter rundan på stan. ;) Eftersom jag hade 100 kronor rabatt på Parelle och dessutom fick ett presentkort därifrån av Thomas och pengar av mamma och pappa för att handla för där så använde jag dessa för att köpa ansiktsprodukterna som tjejen där föreslog att jag skulle testa för min hy. Sagt och gjort. Tur att sånt håller länge för det kan man inte handla en gång i månaden precis. :P Inne på Lindex hittade jag tre överdelar (se bild) så till dem använde jag pengarna från farmor och farfar, en rabattkupong och presentkorten jag fick i julklapp från jobbet. Så egentligen har jag ju inte gjort av med några egna pengar. Bra va? ;)

(Samma pose, jag vet, men det är bara i den jag kan med att visa mig. :P)

Nya kläder
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Kul att bränna pengar som man fått i present. Jag har ännu inte handlat upp Lindex-pengarna jag fick av er. Det får bli när vårkläderna kommer - eller de kanske redan är här???

Dina toppar var jättefina. Du klär i de där luftiga kläderna. Och den randiga.... skitsnygg på dig!

2010-02-18 @ 14:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback