Shoppingdag

Idag blev GeKås-resan avklarad. Vi kom iväg kvart i sju i morse och var hemma ett. Det kallar jag effektivt! Två timmar inne på varuhuset, sen hade Thomas fått mer än nog. Ändå var det han som ville dit. ;) Nu hänger det, till min förfäran, ett rött skohorn med Ullareds-Kjell på. Thomas stora idol. *skratt* Annars kom vi billigt undan. Blev inte alls så dyrt och sambon var helt förvånad. :) De håller på att spela in nya säsongen av Ullared på Kanal 5 för fulla muggar så det gällde att se upp så man inte hamnade på bild. ;)

Väl hemma hämtade jag ut mitt paket från H&M. Sjukt snabb leverans för en gångs skull. Beställde i fredags och idag kom det. Allt passade dessutom. :D

Några av H&M-plaggen jag köpte:

H&M kläder

Och Thomas var och bytte sin nya cykel, som inte levde upp till förväntningarna, mot en annan mountainbike. Ursnygg!

Bra dag helt enkelt och alla är nöjda. :)

Hade tänkt lägga upp bilder från Ullared och på cykeln, men Thomas mobil bara glappar så jag får inte över dem till datorn just nu. Kanske kommer framöver istället.
Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så himla mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback