Sista veckan innan semestern

En jobbvecka kvar innan det äntligen är dags för semester. Jag kör hårt in i det sista. Måndag till söndag, men förhoppningsvis får jag ledigt på torsdag om det inte är alldeles för mycket att göra. Jag är sååå trött på jobbet just nu. Fyra veckors ledighet är mer än välkommet för att få nya krafter inför hösten. Jag och Thomas lyckades få alla veckor tillsammans och till skillnad från förra året då vi flängde runt i två veckor (Zakynthos och Paris) har vi inget direkt planerat det här året. En tripp till GeKås blir det så att Thomas får se fenomenet IRL. Han har varit helt besatt av Ullaredsserien. ;) Sen kanske en sväng till Bohuslän och campa några dagar, men vi får se vad vi känner för. :) Ska också försöka få tillbaka fotoinspirationen som varit på villovägar det senaste. Kameran ligger och väntar på mig.

För övrigt har vi kommit i ordning bra i nya boendet även om allt inte är på plats än som tavlor och gardiner överallt, men det kommer. Nya utemöbler pryder uteplatsen sen ett par veckor. Blev superbra! Snygga och bekväma, kan det bli bättre? ;)

Nej, nu blir det sängen så jag orkar upp vid halv sex i morgonbitti.
Natti!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback