Dagens kurs

Idag var jag iväg på en kurs i "butikshemsidor" i Göteborg. Älsklingen var så himla snäll att han tog ledigt för att kunna hänga med. Jag hade aldrig hittat själv. Shit pommes frites vad det är många gator, skyltar och filer att hålla reda på. Meningen var att han skulle roa sig i storstan hela dagen, men det blev ändrade planer så jag fick ett sms om att han åkt hem istället. Trots det kom han ändå och hämtade mig. I Göteborg. <3

Kursen var helt okej. Inget svårt program egentligen. Kändes mest som en liten uppdatering av högskolan. Inga direkta nyheter för min del om man bortser från själva publiceringsprogramet. Webbansvarig nästa kanske? ;)
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Impad över att ni överhuvudtaget hittade i Göteborg. Bara att gratulera.

2010-06-16 @ 10:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback