Flyttdags

Till helgen kan vi börja flytta in i nya lägenheten, lönen blir bättre än väntat den här månaden, jag har varit och provsuttit utemöbler och cykeln är äntligen inlämnad på service. Allt känns jävligt bra just nu. :D

Tänk när jag fick syn på annonsen i tidningen i september förra året om att det skulle byggas nya lägenheter. Thomas var i Stockholm den helgen, så där satt jag ensam med mina nysmidda planer och hoppades på att alla lägenheter inte skulle vara tagna innan måndagen kom. Det var dem inte och sen dess har det varit en lång väntan, men nu är det alltså äntligen dags. Fan vad skönt! :D
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Härligt med flytt! Ni har ju följt bygget hela tiden så det måste kännas fantastiskt!

2010-06-23 @ 08:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback