Ekchock

Jag hinner få magsår innan vi flyttat. När jag gick upp till lägenheten igår fick jag en liten chock ännu en gång. I köket/vardagsrummet stod köksdelarna. Inte i vitt som det står i papprena och som de sagt till oss utan i ek. I EK!!! Jag vill inte ha ek. Inte när det är ekgolv och vi har köksmöbler i ek. Panik! Tänkte att de kanske ställt in fel hos oss, så Thomas ringde i morse. Nä, då har de ändrat. Det var meningen att alla skulle vara informerade om detta, men att de kunde glömt någon. No shit! Det är sex lägenheter, inte så många att hålla reda på. Fasen vad irriterad jag blev. Pappa ringde och frågade vad de sysslade med och nu ska vi få vitt i alla fall. Tack! Hoppas bara det är vitt nu och inte någon dassig gulvit färg. Då går jag under helt.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jösses, ja, du kommer nog få magsår innan allt är klart. Men det är ingen idé att hetsa upp sig. Saker och ting GÅR att ändra på för det mesta.



Ett tips: köp magsårsmedicin på apoteket i förebyggande syfte ;-)

2010-05-17 @ 13:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback