Äntligen ledig

Mina elva jobbdagar i sträck är över. Finally! Det känns i kroppen. Det har varit stressigt och tröttsamt på jobbet. Men idag är jag ledig, liksom hela helgen och då blir det tjejkväll med grillning och bowling. Ska bli superskoj!

Fick ett totalt sammanbrott tidigare i morse. Färgen i nya lägenheten suger. Ser gult ut. Mina värsta farhågor besannades med andra ord och för att måla om vill de ha 4-5000. Inte en chans så nu ska vi måla om själva. Alltid ska det vara nåt som skiter sig. It sucks big time, men är vi 3-4 stycken ska det nog gå rätt snabbt. Hoppas jag. *ett stort suck och stön*
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Så där är det när man flyttar in i ny, eller nyrenoverad lägenhet. Camilla har också sina problem nu med lägenheten. Alla lampor i köket tänds när man skall tända där. Antennuttaget ger inte signal till TV:n - osv osv. Men sånt får man överse med och fixa.



Skönt för dig att vara ledig nu några dagar. Hoppas ni har nån dag tillsammans ledig också, du och Thomas.

2010-05-06 @ 08:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback