Broder har lämnat stan...

Idag har hjälpt bror min att flytta. Till Tranemo. TRANEMO?! Kan ni förstå??? Nej, inte jag heller, men vad gör man inte för kärleken. Grattis till samboskapet Andreas och Sandra! :) Nu har de bara det roliga kvar, att få allt på plats. Det är fasen saker överallt i deras tvåa. Moahaha! Men det kommer bli bra när det är klart. :)

Just nu sitter jag och lyssnar på den här fantastiska versionen av Madonnas Like a Prayer. Jag har sagt det förr och säger det igen, Jays röst är ta mig tusan underbar!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Är det Sandra som är därifrån? Spännande att byta bostadsort.

2010-11-22 @ 09:16:40
Postat av: Therese

Jepp, det är hon. Tranemo är inte spännande. Det är en håla utslängd fyra mil härifrån. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback